اسلایدر

دیمتئو مربی چلسی می شود
هواداران چلسی

با توجه به گزارشات گسترده،روبرتر دیمتئو به عنوان مربی تمام وقت چلسی منصوب خواهد شد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،مربی ایتالیایی پس از اخراج ویلاس بواس در ماه مارس ، به طور موقت هدایت آبی ها را بدست گرفت.وی در مدت 3 ماهه ی حضورش توانست جام حذفی و لیگ قهرمانان را برای چلسی بدست آورد تا نام خود را به عنوان یکی از بهترین مربیان چلسی ثبت کند.

این طور به نظر می رسد که  آبراموویچ می خواهد پاداش قهرمانی های دیمتئو را با دائمی کردن قرارداد وی بدهد.این مسئله زمانی قوت گرفت که گواردیولا اعلام کرد برای یک سال از دنیای مربی گری دور خواهد بود و با این حرف آب پاکی بر دستان چلسی که خواهان وی بود ریخت.

به نظر می رسد که دیمتئو قراردادی یک ساله با گزینه هایی که پس از پایان آن بتوان قرارداد را تمدید کرد خواهد بست.

چلسی امسال در لیگ برتر نا امید کننده بود و بدترین رتبه ی خود را از زمانی که باشگاه توسط آبراموویچ خریداری شد بدست آورد.

چلسی که در حال غرق شدن بود،پس از بازگشت باورنکردنی به لیگ قهرمانان ، با پیروزی مقابل ناپولی جانی دوباره گرفت و روزهای خوش خود را دوباره پیدا کرد.

آبی های لندن پس از آن با بنفیکا بازی کردند و توانستند با حذف رقیب پرتغالی خود به بارسلونا برخورد کنند و انتقامی به رنگ آبی از کاتالان ها بگیرند.سپس مقابل بایرن مونیخ قرار گرفتند و این تیم را نیز در ضربات پنالتی از پیش رو برداشتند تا برای اولین بار در تاریخ باشگاه چلسی  کاپ خوش رنگ لیگ قهرمانان را به ویترین افتخاراتشان اضافه شود.همه ی این لحظات شیرین توسط روبرتو دیمتئو در ذهن هواداران چلسی نقش بسته است.

آبراموویچ در تابستان امسال قصد ساختن تیمی آرمانی دارد.آن ها تا به اینجای کار مارکو مارین و ادن هازارد را به خدمت گرفته اند و به جذب هالک نیز نزدیک هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:دیمتئو مربی چلسی می شود,
ارسال توسط مصطفی بختیاری